Believe movie

2013



Satt och skrev på ett inlägg i morse när jag satt på tåget på väg hem från Västerås, var där igår och träffade Alva & Michaela, för vi skulle kolla på believe movie och jag kan verkligen säga att filmen var helt underbar! Vart väldigt mycket skratt och tårar, Världens finaste Justin, <3 
Men idag runt 05:50 så tog jag och Alva bussen in mot stan så att jag skulle hinna med tåget hem igen, så man kan ju verkligen säga att jag varit helt död idag, så otroligt trött nu.. Men som tur så gjorde man inte så mycket i skolan, hejade på våran klass i volleyboll turneringen, och kan faktiskt säga att man är stolt över sin klass som vann över alla klasser!

Men får väl ta och avsluta här så de inte blir en bibel!  och bjuder även på några bilder från igår 











 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?