Ett år sen

2014




Idag är det exakt ett år sedan jag befann mig i Stockholm för att få se min allra största idol och kärlek Justin Bieber. Tiden har gått så otroligt fort och jag kommer ihåg dagen jag fick min biljett, dagen då jag visste att jag skulle få se honom live för första gången inom 300 dagar, det känns som igår! Men nu har det gått ett år redan.Och att få ha sina egna bilder med justin, åh känslan är underbar!!
Bara känslan man kände tillsammans med dom andra i globen när han kom in flygandes på sina perfekta musikvingar, tårarna forsade bara mer och mer för varje sekund. Jag börjar nästan gråta av att tänka tillbaka på den här kvällen, då allting var perfekt. Då ingeting kunde gå fel, att man fick stå inne i globen och dela en känsla som alla andra delade, jag saknar detta så mycket att jag skulle göra nästan vad som helst för att få uppleva det här igen! Det är sjukt galet hur en person man inte har träffat kan betyda så himla mycket för mig.
~ 22/4-2013 #BelieveTour
 
 
 










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?