Naturligt vs Plattat hår?

2014



Som sagt så lyder ju rubriken Lockigt vs plattat hår.
Jag plattar mitt hår i stortsätt VARJE dag, vilket inte alls är bra för håret. Sliter så enormt mycket och dessutom färgar jag det rätt ofta också, vilket inte heller är så bra. Men har länge funderat på om jag ska bara lägga undan plattången någonstans och köra på naturligt hår, vilket är lockigt. Men jag trivs så mycket bättre i plattat hår, vill verkligen få längre hår än de jag har nu..
 
Vad gillar ni bäst? lockigt eller rakt hår?
 



novellthea.blogg.se

http://novellthea.blogg.se/

jag tycker att båda är jätte fina det är svårt att välja en men jag skulle slagit på lockigt håret mår ju bäst så! du kan ju alltid ha plattat hår till fester!


KMStyle

http://kmstyle.blogg.se

jag själv har spikrakt hår, så är alltid avundsjuk på dom som har lite lockigt :)


JONNNNNAA

Jag gillar sitt lockiga hår! Ja, jag brukar kolla din blogg lite då och då!😏😳

Svar: Hahah aww, gulliiiiiii :D :*
Amanda Rusanen







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?