I didn't come this far to fall down and start all over again

2014



Har verkligen inte haft någon lust att blogga.
Massor med läxor/inlämningar
Var på dans i tisdags, så det tog upp hela min tisdag, vilket var döds trist.
Har bara kollat på massor med serier, så har inte orkat blogga heller för den delen
och har verkligen inte varit på humör för bloggen heller
Men ska försöka fixa några tidsinställda inlägg osv, men jag hoppas att ni haft en jätte bra vecka, i morgon är det fredag och det ska bli såå skönt med helg! Var även hos tandläkaren idag och fixade till min tandställning, så har så otroligt ont att jag knappt kan äta nåt, så alvedon får bli min lifesaver ikväll,rolig,lol.  Men tänkte slänga på mig mjukis kläder nu och sen drar jag mig mot tvn och kolla Revenge, grym serie de med.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?