DREAMS

2014



Belieber som jag är, men min högsta dröm är att få träffa Justin Drew Bieber, tanken av att få krama självaste JUSTIN DREW BIEBER, går inte äns och föreställa sig. Att få hålla mer än halva mitt liv i mina armar, heeelt sjukt.  Men om de skulle gå i uppfyllelse (vilket jag ska kämpa för) så skulle mitt liv bli helt perfekt!
 
En av mina andra högsta drömmar är att bo i USA. Jag har drömt om det såååå länge och jag hoppas verkligen att den blir sann, allt är betydligt mycket häftigare där än här i Sverige, jag menar, kändisar, shopping, maten, stränderna, människorna ja allt. Verkligen en stor dröm som skulle gå i uppfyllelse om jag flyttade dit!
 
självklart finns det betydligt många fler drömmar jag har, men dom här två är mina två allra högsta drömmar! och det har jag drömt om sååå länge och jag får verkligen hoppas på att någon eller båda två går i uppfyllelse!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?