New in - Erikslund

2014



Var i Västerås idag med mamma och hennes kompis, så vi åkte in till Erikslund och Dollar store, hittade ändå några saker!
-Skor, tröja, dryshampoo, eos läppbalsam, kam (lol), hår serum.
 
 



♡ Hanna Andersson ♡

http://hannabieberandersson.blogg.se

Sv: Men eller hur, jag är väl ändå Belieber för att jag vill vara det. Jag skiter i anonyma kommentarer, genom mina år som Belieber kommer knappast jag sluta vara Belieber nu, jag har varit med om Justins nog värsta dagar med han är ändå det bästa för mig. Jag kommer alltid älska honom och alltid vara en Belieber, så är det och inget kommer att ändra på det! Dessutom är det mesta som står i media baar falskt skit och Justin, media vrider och vänder på allt bara för att han ska se dålig ut. Usch!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?